XVI Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta

Cada any, els alumnes del nostre institut participen en el Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta.

La comprensió lectora i el plaer de la lectura són eixos del nostre treball pedagògic. En aquesta línia, potenciem la lectura en veu alta a classe a partir de les dues obres seleccionades per a cada curs. També gaudim de la xerrada-col·loqui d’un/a escriptor/a per als alumnes de 4t ESO.

Seguint aquesta línia, promovem que els nostres alumnes participin en una selecció de representació del centre en el Certamen abans esmentat.

Les bases del Certamen indiquen que entre tots els alumnes de 1r i 2n ESO només hi pot participar un sol representant i, entre tots els alumnes de 3r i 4t ESO, només hi poden participar tres representants, que hauran de fer una lectura coral. En tots els casos, cal seleccionar també els alumnes suplents o de reserva, que participen, naturalment, en totes les activitats vinculades al Certamen.

Enguany, els alumnes seleccionats han estat:

1r cicle – corsaris:

Izarbe GARZA PÉREZ (2n B)

Aina BOSCH HUERTA (2n A) – reserva

2n cicle – tropa de corsaris:

Pol SÁNCHEZ ALAIX (4t C)

Aitana SALVANS FLORES (3r C)

Andreu ALÓS LÓPEZ (3r D)

Iona BONET RAGEL (3r A) – reserva

Felicitem tots els alumnes del centre per la seva implicació en el projecte i, en particular, els alumnes seleccionats.

Agraïm a les famílies el suport que sempre ens ofereixen.