Xerrada de l’escriptor Eduard Márquez

El passat 16 d’abril, l’autor de la novel·la El silenci dels arbres, va oferir una interessantíssima xerrada als alumnes de 4t, seguida d’un col·loqui amb els alumnes. Els alumnes havien llegit i analitzat l’obra prèviament.

“Deixa’t dur per la música. No li posis traves. Si l’escoltes amb tot el cos, et sortirà. (…) I no amaguis el so. Que la música arribi on acaba el silenci dels arbres.”

En finalitzar l’acte, van oferir-li les il·lustracions inspirades en El silenci dels arbres, que havien portat a terme a les classes de plàstica i , també una presentació digital que havien preparat a l’assignatura de català.

Eduard Márquez és autor de llibres de poesia, narracions per a nens, reculls de contes i novel·les.

Imatges de la xerrada – Il·lustracions per al Silenci dels arbres