VIII Concurs de Cristal•lització a l’escola

Aquests són els alumnes, juntament amb la Ting Ting Yang, el Deymian Aldaz i l’Eric Parron, que han estat tot l’any participant en el VIII Concurs de Cristal•lització a l’escola. En la gran final, que es durà a terme avui en el Museu Agbar de les Aigües de Cornellà, els representants de la classe defensaran la maqueta i el seu pòster científic davant d’un jurat. Els alumnes escollits com a representants pels seus propis companys han estat: la Sara Morante, el Martí Solà i la Marta Angulo. A més, els acompanyaran el Carlos Baró, el Nico Ares i la Marina Gallo. Com podeu imaginar, ja ho tenen tot a punt!

El tema de la maqueta escollit per aquesta final encara no es pot desvelar (és un secret) però sí que podeu veure algunes fotografies dels detalls i d’alguns cristalls.
Només queda desitjar-los molta sort i agrair-los la seva dedicació i motivació, sobretot durant aquestes últimes setmanes!