Jornada Final del VIII Concurs de Cristal·lització a l’escola

La jornada final del “VIII Concurs de Cristal·lització a l’escola” va ser tot un èxit per a l’Institut Front Marítim. Per un costat, una de les nostres professores de Ciències Experimentals, l’Heura Guspí, va ser escollida per explicar la seva experiència a la resta d’assistents i, en segon lloc i més important, perquè els alumnes de 1r de batxillerat de química han guanyat el 2n premi en la categoria de millor vídeo sobre cristal·lització!! Les autores del vídeo són les alumnes: Jia Yin Chen, Ting Ting Yang i Marta Angulo. Tant aquest vídeo com el que ha quedat en 1r lloc, participaran a la final de la “III edición del Concurso Nacional de Vídeos de Cristalización en la Escuela” organitzat per “El Grupo especializado en Cristalografía y Crecimiento Cristalino (GE3C) de las Reales Sociedades Españolas de Química y Física”. Us hi anirem informant.

A més, ja podem revelar el tema de la maqueta que han dut en secret durant tot el curs: Joc de trons o, com l’han batejat, “Game of Crystals”. A continuació us deixem una secció de fotografies de la maqueta que vam dur al concurs i les dels altres centres i un enllaç amb els 4 vídeos que vam presentar (el premiat ha estat el de “Altos Rangos”). Esperem que us agradin!