Trobada de mediadors

Dimecres 15 de maig, els alumnes del Servei de Mediació de l’institut van participar en la trobada anual d’alumnes mediadors de Barcelona, tal com ja és tradició en el nostre centre.

L’obertura institucional de la Jornada va anar a càrrec del centre on es va portar a terme, l’institut Moisès Broggi, i del representant del Consorci d’Educació.

Tot seguit, es van presentar diverses experiències, entre les quals, el vídeo que havien preparat els nostres alumnes per tal de difondre l’ús del Servei de Mediació.

A continuació, els alumnes de tots els centres participants van discutir en grups sobre les xarxes socials i l’amistat, a partir del lema “Sol·licitud d’amistat: m’agregues? T’agrego?”

La trobada va continuar amb jocs cooperatius i va acabar amb un ball conjunt.

Més imatges.