Trobada d’alumnat mediador

Dimecres 14 de maig, els alumnes del Servei de Mediació de l’institut van participar en la trobada anual d’alumnes mediadors de Barcelona, tal com ja és tradició en el nostre centre.

L’obertura institucional de la Jornada va anar a càrrec del centre on es va portar a terme, l’institut Moisès Broggi, i del representant del Consorci d’Educació. Tot seguit, es van presentar diverses experiències, entre les quals, el vídeo que havien preparat els nostres alumnes per tal de difondre l’ús del Servei de Mediació. A continuació, els alumnes de tots els centres participants van reflexionar, organitzats en grups, sobre el missatge dels contes representats pels alumnes de diversos centre en la primera part de la jornada. A partir de la reflexió conjunta, cada grup va elaborar un mural i vam poder gaudir d’una exposició a la sala d’actes amb tots els murals. Finalment, cada grup va presentar les seves conclusions finals. La trobada va acabar amb jocs cooperatius en el pati.

Més imatges