Sessió literària de l’escriptor David Cirici

El 26 de març, l’autor de la novel·la Zona prohibida (Fanbooks) ha ofert una interessantíssima xerrada als alumnes de 4t, seguida d’un col·loqui. Aquesta obra ha estat guardonada amb el Premi Ramon Muntaner (2013).

David Cirici és un reconegut autor, amb una dilatada trajectòria.

Els alumnes, que havien llegit i analitzat l’obra prèviament, han pogut gaudir d’una presentació molt atractiva, seguida d’un diàleg viu i dinàmic amb l’autor.

En finalitzar l’acte, els alumnes han ofert a l’escriptor un conjunt d’il·lustracions inspirades en aquesta novel·la, com a reinterpretacions de la portada. Aquestes reinterpretacions han estat realitzades com a tasca transversal en la matèria d’Educació Visual i Plàstica.

Actes d’aquesta qualitat i força consoliden la iniciació literària i artística dels joves.

Més fotos