Sessió literaria amb Dolors Garcia Cornellà

Dolors Garcia Cornellà és una prolífica i reconeguda autora de literatura infantil i juvenil, amb una dilatada trajectòria.

El passat 14 de març, l’autora de la novel·la S’acosta un front fred que deixarà neu a cotes baixes (Estrella Polar) va oferir una interessantíssima xerrada als alumnes de 4t, seguida d’un col·loqui. Aquesta obra va ser guardonada amb el Premi Ramon Muntaner (2011) i amb el Crítica Serra d’Or de Literatura Juvenil (2012).

Els alumnes havien llegit i analitzat l’obra prèviament i van poder gaudir d’una presentació molt atractiva, seguida d’un diàleg viu i dinàmic amb l’autora.

En finalitzar l’acte, els alumnes van oferir a l’escriptora les il·lustracions inspirades en cadascun dels capítols d’aquesta novel·la, que havien portat a terme a les classes de plàstica, enquadernades en forma de llibreta.

Actes d’aquesta qualitat i força consoliden la iniciació literària i artística dels joves.

Més imatges