Congrés de Treballs de Recerca de Batxillerat de Sant Martí

Els treballs de Recerca dels nostres alumnes Marta Angulo “Ciència Michelin” i Abel Batalla ”Aprenentatge de programació”, tutoritzats respectivament per Heura Guspí i Miquel Llaràs,  han estat seleccionats en aquest congrés, per representar el districte en la XII Mostra de Recerca Jove de Barcelona.

Aquests treballs són dos dels tres seleccionats d’un total de 25,  presentats pels instituts del districte. Això significa que el jurat ha reconegut la seva qualitat. Nosaltres estem molt orgullosos dels nostres alumnes i els felicitem per la seva creativitat, curiositat, responsabilitat i esforç.

Com institut estem molt satisfets del reconeixement,  i el volem fer extensiu a tota la comunitat educativa.

Som uns cracs!!!!    Bones vacances!!