La revista de l’institut

logo-revista

100% Front Marítimés LA NOSTRA revista. Els alumnes de 1r d’ESO  en són els redactors. Ells s’encarreguen de la selecció de temes, la recerca d’informació, les entrevistes, els reportatges gràfics, la redacció i l’edició.

100% Front Marítim és un dels projectes que els nois porten a terme trimestralment.

El primer número es va publicar el 1r trimestre del curs 2011 – 2012.  Els mateixos alumnes van ser els qui van proposar i triar el nom de la revista i els qui van dissenyar-ne la capçalera.

Des de llavors, cada número trimestral es publica puntualment en la nostra pàgina web, a càrrec d’un nou equip de redactors.

La revista és una eina de coneixement bàsica del nostre entorn, des d’allò més immediat (el nostre centre o el nostre barri) fins a qüestions més generals.

100% Front Marítim s’articula en les següents seccions:

Protagonistes

• Ben a prop
  • Panorama
  • El racó del lector
  • La nostra ploma
  • De bon humor

No us en perdeu cap número! Us recomanem que els fullegeu tots!