Programa “Joves i ciència”

La Lu Lu Yang i l’Arnau Bonet són els estudiants de quart d’ESO que aquest any intentaran representar el nostre institut en la nova edició del programa “Joves i ciència”, organitzat per La Fundació Catalunya La Pedrera.

Des del departament de Ciències Experimentals volem felicitar l’Arnau i la Lu Lu per tota la motivació i professionalitat que han demostrat en tot moment. Els desitgem molta sort i esperem de tot cor que siguin seleccionats!

Aquest programa té una duració de 3 estius, des de 4t d’ESO fins a l’estiu de segon de batxillerat i només els alumnes amb més ganes poden tenir alguna possibilitat de formar-hi part. Si són seleccionats, el primer any aniran d’estada científica als Pirineus, el següent estiu, formaran part d’un grup de recerca i l’última fase entraran a formar part d’un centre de recerca internacional amb possibilitat de viatjar a l’estranger! Els estudiants han hagut d’escriure diverses cartes de motivació, una d’elles en anglès, a part d’haver de completar una mena de test amb preguntes ben difícils sobre ciència. A més, els seu tutor i la seva professora de física i química també van haver d’escriure una carta valorant l’alumnat.

ta valorant l’alumnat.