Premiats al concurs de robòtica First Lego League

Avui es celebrava el torneig de robòtica First Lego League Barcelona, i ens complau anunciar que l’Equip Desire, format per alumnes de 2n i 4t d’ESO de l’Institut Front Marítim, ha guanyat el Segon Premi del torneig; l’equip Alvocats, format pels alumnes de 2n i 3r d’ESO que participaven en l’extraescolar de robòtica del nostre institut, ha guanyat el Premi Especial a la Cortesia Professional. I els nostres amics de l’equip Mar Bella han guanyat el Premi Especial Joves Promeses.
Una felicitació molt gran a tots ells, una altra per als organitzadors i voluntaris que ho han fet possible, i un agraïment especial al Jordi Robles per tot el seu suport.

Més imatges del torneig