Premi literari Els diaris de Carlota

Guillem FLOR TEY (2n ESO) ha estat guardonat amb el 1r premi en el concurs literari “Els diaris de la Carlota”.

Els alumnes de 1r i 2n ESO han llegit i treballat l’obra de l’escriptora Gemma LIENAS: Ets galàctica, Carlota. A partir de la lectura i de la reflexió sobre els temes que s’hi plantegen, els alumnes han redactat els seus relats. Salvada la fase de selecció prèvia a l’institut, els millors relats han participat en el concurs promogut pel servei educatiu d’Edicions 62.

En aquest certamen, hi han participat alumnes de tots els nivells d’ESO de tot Catalunya. El jurat del concurs ha estat presidit per l’escriptora Gemma LIENAS. En Guillem FLOR, amb el seu relat Som diferents?, ha estat guardonat amb el 1r premi.

El 7 de juny, a la biblioteca del nostre institut, l’escriptora Gemma LIENAS i les sres. Patrizia Campana (directora editorial) i Inés Pons (directora de l’àmbit juvenil) d’Edicions 62, van lliurar un e-book i quatre llibres digitals al guanyador, i també un esplèndid lot de llibres per a la biblioteca de l’institut. Va ser un acte molt emotiu. Enhorabona, Guillem!

Més imatges