Olimpíades de Filosofia de Catalunya 2018

El passat 2 de febrer de 2018, les alumnes del nostre centre: Mireia Urrutia i Inés Broto de 2n de Batxillerat, van participar en la primera fase de les Olimpíades de Filosofia de Catalunya.

Van fer una dissertació escrita sobre la Utopia i les revolucions.

Han estat més de cent estudiants de més de quaranta centres de Catalunya que participen en la V Olimpíada de Filosofia 2018 i que té com a tema “Revolució i utopia”.

El proper dia 27 de febrer a les 11 h tindrà lloc la jornada final al hall del CCCB, a on esperem que les nostres dues representants: Inés i Mireia, puguin ser finalistes i defensar els seus treballs.

En el mateix acte, està prevista la participació de la nostra alumna, també de 2n de Batxillerat: Zora Schagen en l’entrevista al Filòsof Manuel Cruz, catedràtic de Filosofia Contemporània de la Facultat de Filosofia de la UB.

Us esperem el 27 de febrer al CCCB!