Olimpíada de Filosofia

El nostre centre ha arribat a la final de l’Olimpíada de Filosofia en la modalitat de vídeo Filosòfic.
L’acte i presentació del nostre vídeo, la seva defensa, la realització i conceptes filosòfics es farà el dissabte 7 de març a l’Auditori del CCCB de 11 a 14 hores.
El vídeo fet pels alumnes de Filosofia de 2n de Batxillerat: Abel Batalla, Roger Sala, Nico Ares i Hugo Ger, és sobre el Mite de la Caverna de Plató:

També van participar en modalitat de vídeo filosòfic els alumnes de 2n de Batxillerat: Maria Pros Gaznares, Polina Smirnova i Martí Solà Bertran.

En la modalitat de Fotografia Filosòfica van participar de 2n de Batxillerat: Marta Angulo amb:

La noia i el mític felí.
I de 1r de Batxillerat: Naiara Oliver amb:
L’arbre mític del coneixement
Per últim en la modalitat de Dissertació van participar les alumnes de 1r de Batxillerat: Chloe Saura i Queralt Figueras.
Desitgem molta sort als nostres representants!!!