Menjador

Menú març Basal

Menú març (sense gluten)

Menú març (sense lactosa)

Menú març (baix en greixos)

Menú març (sense peix)

Menú març (sense porc)

Menú març (sense ou)

Menú maig

Benvolgudes famílies,

L’ institut compta amb cuina i cuinera pròpies i tot el menú es cuina en les nostres instal·lacions. L’empresa que gestiona el menjador és Aliment Art. També compta amb  servei de cantina per esmorzar.

Els /les alumnes que es queden fixes (1,2,3 4 ó 5 dies /setmana) han d’avisar el dia d’abans o el mateix dia a l’hora del pati si no s’han de quedar per tal de que no se’ls cobri el servei d’aquell dia. El preu pels alumnes fixes serà de 6,20€/dia.

Per realitzar qualsevol modificació, augmentar o reduir el nombre de dies fixes, l’alumne també s’ha d’adreçar a la cuinera dins del mateix horari.

Per demanar un menú esporàdic, l’alumne s’ha d’adreçar a la cuinera, la Sra. Encarna, a l’hora del pati i comprar el tiquet en efectiu pel preu de 7,50€

Si l’alumne no va a l’ institut es pot avisar a la cuinera per telèfon el mateix dia entre les 9’15 i les 10 del matí. El telèfon de contacte de la cuinera és el següent: Sra. Encarna: 663 705 964

Per consultar qualsevol tema de menjador podeu contactar en el següent correu: (aquest correu no és per avisar faltes d’assistència) menjadorfrontmaritim@alimentart.com

Si l’alumne ha de marxar abans de que finalitzi l’horari de menjador , és imprescindible que entregueu l’autorització degudament signada a la coordinadora de l’institut.

Els menús de cada mes els trobareu penjats a la web de l’ institut www.iesfrontmaritim.cat

AQUESTES INDICACIONS QUEDEN SUBJECTES A POSSIBLES CANVIS PER PART DE L’EMPRESA (ALIMENT ART)