Menjador

Menú novembre

Menú maig

Benvolgudes famílies,

L’ institut compta amb cuina i cuinera pròpies i tot el menú es cuina en les nostres instal·lacions. L’empresa que gestiona el menjador és Aliment Art. També compta amb  servei de cantina per esmorzar.

Els /les alumnes que es queden fixes (1,2,3 4 ó 5 dies /setmana) han d’avisar el dia d’abans o el mateix dia a l’hora del pati si no s’han de quedar per tal de que no se’ls cobri el servei d’aquell dia. El preu pels alumnes fixes serà de 6,20€/dia.

Per realitzar qualsevol modificació, augmentar o reduir el nombre de dies fixes, l’alumne també s’ha d’adreçar a la cuinera dins del mateix horari.

Per demanar un menú esporàdic, l’alumne s’ha d’adreçar a la cuinera, la Sra. Encarna, a l’hora del pati i comprar el tiquet en efectiu pel preu de 7,50€

Si l’alumne no va a l’ institut es pot avisar a la cuinera per telèfon el mateix dia entre les 9’15 i les 10 del matí. El telèfon de contacte de la cuinera és el següent: Sra. Encarna: 663 705 964

Per consultar qualsevol tema de menjador podeu contactar en el següent correu: (aquest correu no és per avisar faltes d’assistència) menjadorfrontmaritim@alimentart.com

Si l’alumne ha de marxar abans de que finalitzi l’horari de menjador , és imprescindible que entregueu l’autorització degudament signada a la coordinadora de l’institut.

Els menús de cada mes els trobareu penjats a la web de l’ institut www.iesfrontmaritim.cat

AQUESTES INDICACIONS QUEDEN SUBJECTES A POSSIBLES CANVIS PER PART DE L’EMPRESA (ALIMENT ART)