Mediadors: Acte de Reconeixement

Dimecres 29 de maig, els 17 alumnes voluntaris de 4t que durant aquest curs 18-19 han format part de l’equip de mediació van rebre de mans del director de l’institut un diploma de reconeixement per la seva gran contribució a la bona convivència en el centre, dins el marc d’un acte que va aplegar tots els alumnes de 4t i els professors tutors respectius.

Tant el director com la coordinadora del servei van agrair-los la seva tasca generosa i la participació en les sessions de formació i seguiment.

En la primera part de l’acte, els mediadors van presentar a tots els seus companys de 4t els vídeos que aquest curs han portat creat, centrats en el paper essencial que tots podem portar a terme per tal de lluitar contra l’assetjament.

Aquests vídeos es troben també a la nostra pàgina web. Es titulen “Tu ets la clau” “Actua” i “Prou ciberbullying”.

Us convidem a visualitzar-los. Valen la pena!

Més fotos