Maria Cobo, guanyadora del concurs literari Gust per la Lectura

L’alumna Maria Cobo (3r ESO) ha guanyat el primer premi de la XVIIIa edició del concurs literari “El Gust per la Lectura”, que convoca el Departament d’Ensenyament i en el qual participen alumnes de tot Catalunya.

S’estableixen 5 categories: 1r i 2n cicle de primària, 1r i 2n cicle d’ESO i batxillerat. La Maria Cobo ha participat en la categoria D (alumnes 2n cicle ESO) i ha obtingut el màxim reconeixement amb el seu relat Rastres perduts.

Aquest concurs literari està associat a la lectura prèvia d’un llibre, – en aquest cas, Alícia al país de les meravelles, de Lewis Carroll – i a la posterior redacció d’un relat que s’ha d’ajustar a unes determinades bases. En aquesta edició, consistia a escriure una narració en què el protagonista fos un/a noi/noia, que mostrés una evolució en la seva personalitat i que es mogués per diferents escenaris.

Podeu veure les fotos de l’acte, que es va portar a terme el 30 de maig a Caixaforum. Enhorabona per a la Maria Cobo!

Podeu llegir el relat premiat descarregant en el fitxer adjunt: RASTRES PERDUTS