Intercanvi d’anglès amb el Berlage Lyceum d’Amsterdam

Aquest curs els alumnes de 4t ESO han tingut l’oportunitat de fer un intercanvi amb el Berlage Lyceum d’Amsterdam.

Disset alumnes d’aquell institut ens van visitar del 21 al 25 de novembre de 2016. Es van allotjar amb famílies i van fer un munt de visites als llocs més emblemàtics de Barcelona, acompanyats per alumnes i professors del nostre centre. També van assistir a algunes classes de castellà, anglès i educació física.

Nosaltres vam visitar Amsterdam del 13 al 17 de març. L’acollida tant per part de l’institut com de les famílies va ser molt bona. Els nostres alumnes van tenir l’oportunitat d’assistir a algunes classes i van treballar en un projecte relacionat amb la Unió Europea, sobre el qual van fer unes presentacions ben interessants. Així mateix, van poder conèixer els punts més emblemàtics de la ciutat.

En aquest enllaç trobareu més fotos.