Final del Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta al TNC

Els alumnes Pol Sánchez Alaix, Luka Smythe i Arnau Bonet han participat en la final del Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta, en la categoria de “tropa de corsaris”.

En aquesta categoria, els alumnes – amb grups formats per tres lectors de 3r o 4t d’ESO – fan una lectura col·lectiva. En aquesta edició, han llegit fragments de la novel·la L’evolució de la Calpurnia Tate de Jacqueline Kelly.

La final s’ha desenvolupat el 4 de juny a la Sala Gran del Teatre Nacional de Catalunya.

Tots tres han sabut llegir el text assignat amb una magnífica dicció, claredat, bon ritme, expressivitat. Breu: una excel·lent capacitat de comunicació.

Enhorabona!

Felicitem els nostres alumnes per la seva gran actuació, però també, per l’esforç intens i constant de preparació. Admirable!

Com que el nivell dels alumnes participants ha estat excel·lent – no oblidem que ens trobem davant de la selecció dels millors lectors de tot Catalunya – el jurat s’ha trobat amb una molt difícil selecció.

Els guanyadors del CNLVA han estat alumnes d’un altre institut de Catalunya. També els felicitem.

Si voleu escoltar-los en plena lectura a la Sala Gran del TNC, cliqueu l’enllaç.

No us ho deixeu perdre!