Felicitem l’alumna Maria Coello

Felicitem l’alumna Maria Coello de segon de batxillerat B que ha estat seleccionada per assistir al Curs Bojos per l’Economia. Aquests curs s’adreça a estudiants de batxillerat que participen en el programa Bojos per la ciència i està organitzat pel Centre de Recerca en Economia Internacional (CREI) en col·laboració amb la Universitat Pompeu Fabra (UPF).

Participar en aquest curs és complicat perquè de tots els candidats de Catalunya només se n’escullen 35.

El curs Bojos per l’Economia consisteix en una sèrie de deu sessions sobre diferents temes que formen part de l’objecte d’estudi de l’economia. Enguany té com a objectiu aprofundir en els conceptes i tècniques que utilitzen els economistes per analitzar alguns dels fenòmens econòmics més importants. Posarà èmfasi en els mètodes estadístics i matemàtics aplicats a l’economia i, per tant, va adreçat a alumnes que tenen una especial competència i interès en disciplines quantitatives.