Famílies de 1r ESO “Adquisició de l’ordinador”

Clica per descarregar en PDF, la informació sobre l’adquisició de l’ordinador per a les famílies de 1r ESO.

Benvolgudes famílies,

Característiques ordinador pels alumnes curs 2020-21

Com ja hem anat informant i, d’acord amb el projecte educatiu del nostre centre, l’alumnat de 1r, 2n, 3r i 4t d’ESO farà servir habitualment un ordinador portàtil per accedir a les nostres plataformes i als continguts digitals.

S’ha fet una valoració de quin és el dispositiu que millor s’ajusta a les necessitats educatives tenint en compte també la millor relació qualitat preu possible.

Enguany per als alumnes de 1r ESO, hem valorat com a millor model per als 4 anys de l’ESO el que destaquem a continuació.

L’empresa que el distribuirà és:

FDOS SOFTWARE

c/Espronceda, 136 Barcelona

Tel. 933071555 – fdos@fdos.net

Les famílies, si ho desitgen, poden contractar assegurances amb les següents condicions:

A banda del portàtil, les famílies que ho desitgin també poden adquirir una ampliació de garantia per danys accidentals (És el dany produït al producte per un esdeveniment imprevisible, sobtat, involuntari i fortuït que impedeixi el funcionament normal del bé assegurat o sigui perillós per al seu ús.). Aquesta ampliació de garantia s’ofereix tenint en compte que els alumnes utilitzaran el portàtil moltes hores de classe, a casa i que el transportaran cada dia.

Preus:

• 1 Any Danys Accidentals – 20 € (Iva inclòs)

• 2 Anys Danys Accidentals – 48 € (Iva inclòs)

• 3 Anys de Garantia + 3 Anys Danys Accidentals – 55 € (Iva inclòs)

• 4 Anys de Garantia + 4 Anys Danys Accidentals – 69 € (Iva inclòs)

Condicions Danys Accidentals:

Trencadissa de Pantalla: 30 € de franquícia (2 reparacions màxim a l’any).

Altres Danys Accidentals: 5 € de franquícia (2 reparacions màxim a l’any).

El pagament es farà mitjançant la web: educat.fdos.net

Totes les famílies s’han de registrar i fer la comanda del dispositiu.

Es podrà escollir la forma de pagament: VISA o TRANSFERENCIA o finançament a 10, 12 o 18 mesos, amb BBVA

Data límit per fer el pagament: 15 d’Agost de 2019

El lliurament dels equips es realitzarà a les oficines de l’empresa distribuidora, el dia 2 de setembre de 09:00 a 18:00h, on oferirà fundes, ratolins, pendrives i auriculars. El pagament es podrà realitzar en efectiu o targeta de crèdit. Per recollir els equips haureu de portar el comprovant.

IMPORTANT: en el full d’ingrés s’han d’incloure el CODI: 06F16