Equip de mediació

Cada any, un grup d’alumnes voluntaris de 4t d’ESO reben a l’institut una formació específica per tal de poder constituir l’equip d’alumnes mediadors del centre.

Ells són els encarregats d’explicar als seus companys el mecanisme de sol•licitud del servei i d’animar-los a resoldre els petits conflictes que la convivència escolar pugui generar a partir de l’eina essencial del diàleg.
Per això els conviden a demanar la intervenció del servei de mediació.

Durant el curs, els mediadors es formen, gestionen els casos de petits conflictes que se’ls adrecen i preparen un vídeo de difusió del servei.
Finalment, cada any participen en la trobada d’alumnat mediador de Barcelona, on exposen les seves experiències i fan la presentació del seu vídeo.

Us recomanem vivament que no us perdeu les propostes del servei ni els vídeos que any rere any porten a terme.