El moviment

Per introduir el tema del moviment a física i química, els alumnes de 2n d’ESO han hagut de construir (en grups) un transport amb només dues condicions: la primera, utilitzar el màxim de material reciclat i, la segona, els transports havien de tenir rodes que giressin perfectament.

La primera condició els ha ajudat a desenvolupar la creativitat per aconseguir donar una segona vida als objectes i el fet de tenir rodes els ha servit per fer càlculs físics al laboratori com, per exemple, calcular la velocitat que portava el seu transport, representar i interpretar gràfics,…
A continuació teniu algunes fotos i també els podeu veure exposat al vestíbul de l’institut, juntament amb les decoracions nadalenques realitzades a visual i plàstica per altres alumnes del centre. Esperem que us agradi, ha estat tot creat amb molta il·lusió!