El Front Marítim guanyador “El Periódico a l’escola”

El reconeixement als millors diaris elaborats per l´alumnat d’ ESO ha recaigut en la seva XIII edició a l´INS Front Marítim, en la categoria de segon cicle d’ ESO. Un jurat format per representants d’ El Periódico de Catalunya ha escollit el diari realitzat per l´alumnat de 3r A del curs 2011-2012.

Dimecres passat, dia 21 de novembre, es va celebrar a la seu d´Endesa l´acte de lliurament de premis amb l´assistència del nostre alumnat.

A l´acte va intervenir Josep Maria Rovira, director general d’ Endesa a Catalunya, empresa patrocinadora de la iniciativa, qui es va mostrar molt satisfet de col.laborar amb El Periódico a l’Escola, i va encoratjar els estudiants a continuar interessant-se per tot el que passa al seu voltant.

També el Sr. Albert Sàez, Director adjunt de El Periódico de Catalunya, va destacar aquesta iniciativa que acosta el periodisme de forma activa a les aules de secundària catalanes.

La cloenda de l´acte va anar a càrrec del secretari de polítiques educatives del Departament d´Ensenyament, el Sr. Luís Font, qui va felicitar alumnat i professorat pel treball realitzat.

A l´edició de El Periódico de Catalunya del dia 22 de noviembre podem llegir la notícia i veure la fotografía oficial de totes les escoles amb els membres del Jurat. Les fotografies que vam fer nosaltres les podeu veure al nostre Google +.