DRETS HUMANS I CONVIVÈNCIA

Observatori mediació 007Els 34 alumnes de l’equip de mediació han participat en un taller de dues hores de durada sobre Drets Humans i convivència. El taller es va dur a terme a la biblioteca de l’institut el 6 de novembre. Ja veureu a les fotos que els nostres mediadors en van treure molt de profit!
La Fundació Internacional Olof Palme, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Barcelona, duu a terme el projecte Drets Humans i convivència als centres educatius de Barcelona.
Es tracta d’un taller gratuït dirigit a l’alumnat de secundària on es treballen els Drets de la Infància i l’Adolescència, el concepte de conflicte i les eines per gestionar-lo, fent especial èmfasi en la mediació. Els tallers estan plantejats des d’una metodologia totalment pràctica i estan duts a terme per dues expertes de l’Observatori de la Mediació de la Universitat de Barcelona.