Cursa d’orientació

Activitats d’orientació de 4t d’ESO

El passat dijous 17 de desembre de 2015, l’alumnat de 4t d’ESO va participar en un tast d’activitats d’orientació al CEM La Mar Bella i als seus voltants com una activitat més d’Educació Física. L’activitat es va organitzar en dos torns pel nombre elevat de participants. Així, hi havia dues activitats a fer. La primera era una cursa d’orientació, que es feia per parelles o en grups de tres.
Cada grup tenia un plànol de la zona on s’indicava els llocs a passar i una “pinça” per poder marcar el full i demostrar, així, que havien passat pels punts indicats al plànol. Finalment, quan tot era correcte, s’apuntava el temps que s’havia trigat en acabar l’exercici.
La segona activitat era individual, cosa que va propiciar que part de l’alumnat es perdés en no saber interpretar correctament les indicacions (recte/dreta/esquerra) donades sobre un dibuix on hi havia línies rectes i corbes. Tot i això, la gran majoria de nois i noies van trobar aquest exercici d’orientació força interessant.

Esperem poder-ho repetir el proper curs.