Certificacions

TIPUS DE CERTIFICACIONS

• Historial Acadèmic (Antics alumnes)

Tots aquells que ja no siguin alumnes del centre.

.

• Nivell i equivalències de català

El poden demanar totes aquelles persones que ho necessitin, la documentació genèrica sol ser:

Original i fotocòpies de tot el llibre d’escolaritat ( Primària / EGB / ESO )

Original i fotocòpies de tot el llibre de batxillerat i títol

Original i fotocopia del DNI / NIE

.

• Certificacions en general (Alumnes i antics alumnes del centre)

Es poden sol·licitar al centre en horari de 09:00 a 13:00 hrs.

•  Altres qüestions

Qualsevol dubte que tingueu respecte al funcionament del centre, al dia a dia dels vostres fills/es, podeu demanar informació venint al centre dins de l’horari d’atenció al públic que es de 09:00 a 13:00 hores, també en aquest mateix horari per telèfon trucant al 933037285, i si per motius laborals no us podeu desplaçar, ens podeu fer arribar els vostres dubtes o consultes enviant un mail a administracio@iesfrontmaritim.cat, respondrem el mes aviat possible. En el cas de pares/mares/tutors que necessitin parlar amb la direcció del centre o el/la tutor/a del seu fill/a podeu trucar de 09:00 a les 16:00 de dilluns a divendres i sol·licitar cita a consergería.