Campus d’Estiu d’IQS Imagina el teu futur

Els alumnes de 3r d’ESO que han volgut han participat al Campus d’Estiu d’IQS Imagina el teu futur.

El Campus està pensat perquè l’alumnat de 3r d’ESO, per una part, es familiaritzi amb diverses disciplines (Biotecnologia, Química i Enginyeria Química, Farmàcia, Enginyeria Industrial, Administració i Direcció d’Empreses i Marketing) i, per una altra part, és una bona oportunitat de cara a escollir les matèries o les modalitats que voldran cursar al Batxillerat.

El Campus ha durat tres dies i allà l’alumnat ha pogut gaudir d’experiments, tallers i xerrades participatives entre d’altres activitats.  Sembla que els alumnes han quedat molt contents! Us ensenyem algunes fotos que ens han fet arribar.