Bons resultats a les PAU i una distinció especial. Enhorabona!!!

Els nostres alumnes de 2n de Batxillerat han tingut uns resultats molt bons a les PAU i això els permetrà accedir als estudis que desitgen fer.

Destaquem especialment l’alumne Lucas Maisel, que ha estat reconegut com alumne distingit ja que té un 9,50 en la nota de la prova. Forma part, doncs; del grup de nois i noies que ha superat els 9 punts en la fase general. Aquest reconeixement s’oficialitzarà en un acte commemoratiu de lliurament de Distincions de les Proves d’Accés a la Universitat que tindrà lloc el dia 18 de juliol a l’Auditori de Barcelona.

Volem felicitar a tot l’alumnat per aquests resultats i també als equips docents (especialment al de 2n de Batxillerat) que han contribuït a la seva preparació i formació. I desitgem de nou a tots els nois i noies moltíssima sort en aquest nou camí que ara inicien.