Audiència Pública als nois i noies del districte de Sant Martí

Durant el curs 2014-2015, gràcies a les activitats d’aquesta primera Audiència Pública als nois i noies del districte de Sant Martí, hem treballat la política i els drets de la ciutadania, i ho hem fet tant al nostre centre educatiu com en trobades amb altres centres del districte, recollint i seleccionant idees i propostes. Aquest manifest és el document final de tot el procés dut a terme, i recull un conjunt de propostes per a millorar els mecanismes de participació dels joves i altres aspectes del districte de Sant Martí.

au

Aquesta activitat ha estat realitzada pels alumnes de tercer d’ESO aprofitant la matèria de socials i ha consistit en:

• Aprofundiment del coneixement de la política i de la participació ciutadana.
  • Trobada intercentres al pavelló de la Mar Bella amb altres centres de Sant Martí.
  • Confecció d’un manifest conjunt amb els altres centres recollint les propostes i reivindicacions dels alumnes.
  • Presentació del manifest al regidor del districte en un acte a l’auditori de Sant Martí.
  • Lectura del manifest a l’alcalde de Barcelona i als regidors de tots els partits, al Saló de Cent de l’Ajuntament.

au2