Alumnes distingits a les PAU

Es de destacar també que dintre d’aquest grup, la Laura Balagué i el Guillem Balagué, han estat reconeguts pel Consell Interuniversitari com a alumnes distingits, donat que formen part del selecte grup d’alumnes de tot Catalunya que han superat es 9 punts a la nota de les proves (sense ponderació). Com remarca el propi comunicat, “un resultat així només pot ser resultat d’una tasca formativa d’equip desenvolupada amb rigor, constància i eficàcia”. Moltes felicitats, doncs, a la Laura i el Guillem, i a tot els equips docents que han contribuït a la seva formació des que es van incorporar al nostre centre a 1r d’ESO i molt especialment al de 2n de Batxillerat del curs actual.

L’acte de lliurament de les distincions tindrà lloc el proper dilluns dia 27 de juliol, a les 19,00 h, al Palau de Congressos de Catalunya, Avda. Diagonal 661.