AFA

AFA (Associació de familiars d’alumnes)

1- Què és l´AFA Institut Front Marítim?
L´AFA Institut Front Marítim és l’associació de familiars de tots els/les alumnes del nostre institut

2- Qui pertany a l´AFA ?
Tots els pares, mares o familiars responsable de l´alumnat matriculat a l´institut som socis de l’AFA i qui ho desitgi pot formar par com membre de la junta de l’AFA. La junta de l´AFA es reuneix una vegada al mes i les reunions son obertes a tothom que vulgui assistir-hi.

3- Què pretenem des de l’AFA ?
El nostre objectiu és divers:
a) representar al col·lectiu de pares i mares davant els òrgans de gestió de l’institut, i de l’Administració, fent arribar les preocupacions i suggeriments de les famílies a la direcció del centre, al consell escolar de l’institut i del districte.
b) volem crear un espai per promoure la màxima participació de totes les famílies a l´escola, per tal de poder canalitzar i detectar les inquietuds de tots els pares i mares, obtenint aportacions de millora al funcionament de l´institut

4- Què fa actualment l´AFA?
L’AFA organitza i s´encarrega de les activitats extraescolars (cuina ,conversa d’anglès, guitarra…). També donem suport a l´equip directiu del centre, col·laborant econòmicament dintre de les nostres possibilitats a les necessitats del l’institut i dels i les alumnes .

5- Com s’organitza l’AFA?
L’AFA està estructurada de forma orgànica amb càrrecs i tasques definides. Existeix la junta amb un president/a, un vicepresident/a i tresorer/a secretari/a i els vocals. Les decisions vinculants a tots es fixen una vegada a l´any en assemblea on es reuneixen tots els associats. Mantenim com experiència d’altres anys, un delegat de les famílies a cada classe de totes les etapes, agilitzant tota
l ´informació tenint un coneixement més proper a la realitat quotidiana del centre.

6- Esport a l´escola
Fa dos anys enrere es va crear l´Associació Esportiva Escolar (AEE), que permet aprofitar les instal·lacions del centre en activitats esportives, subvencionades directament de l’administració, com ara futbol sala – basquet. Per tot plegat fem una crida a la participació activa de totes les famílies a l´associació, quant més persones siguem més projectes e idees podrem tirar endavant beneficiant de forma directa als nostres fills/es.

Per contactar amb l’AFA adresseu-vos mitjançant correu electrònic a:

Mail: afaiesfrontmaritim@afafrontmaritim.cat

Telèfon: